Hafiz Zulkafly

busy

Sabtu, Oktober 26, 2013

Assalamualaikum.

Hai semua . Hari ni ada masa terluang sikit . So ambil kesempatan untuk update satu entry . Yang penting bukan entry tutorial atau freebies . Cuma sekadar entry merepek dan membebel . Pada mereka yang ada request anything from me , you guys should read this entry till the end . lol .


Alhamdulillah , tadi selamat sampai dekat kampus setelah menjalani kem khidmat komuniti UniSZA 2013 yang bertempat di 1M4U Survival Camp di Merang selama 2 hari 1 malam . Lama dah tak merasa ber-camping ni . So excited dia tu agak terlebih sedikit . HEHE . First semester ni kena ambil kursus kokurikulum . So ini antara final projek yang kena buat . Khidmat Komuniti . Alhamdulillah , semua berjalan dengan lancar . Water Confident , Ice Breaking , Malam Kebudayaan , Night War and Khidmat Masyarakat . Semua slot ni best ! hehe .






Water Confident Time :D




Nama pon camping kan? So memang kena tidur dalam khemah la jawab nya ^^


Okay bukan itu yang aku nak cerita sebenarnya . Itu sekadar selingan bagi memanjangkan entry ni . Sebab lama sangat tak menaip . Alang menaip tu , biar sampai tak cukup ruang , gitu . HAHA . Ini sebenarnya yang nak diceritakan ;





Okay kelihatan disitu berapa banyak sticky note yang ada . Itu semua task yang kena buat dalam minggu ni and akan datang . Dari sekecil kecil tugasan hingga sebesar besarnya lahh . Mungkin sticky note tu akan bertambah dari semasa ke semasa . Kepada sesiapa yang ada request anything dekat ask.fm tu , minta maaf sangat . Buat masa sekarang memang busy sikit . Inshaallah , dalam minggu depan atau dua minggu lagi mungkin free . Masa tu request lah apa apa yang korang nak , cuma buat masa ni apis memang tak boleh nak buat . Harap korang paham .


Minggu ni ada quiz and pop quiz . Doa kan aku dapat buat yang terbaik . Doa supaya apis dapat handle masa dengan baik . Amin . Kbai ~

Tiada ulasan

Catat Ulasan

© 2017 HAFIZ ZULKAFLY ALL RIGHTS RESERVED