Hafiz Zulkafly

Review : Berry Nice Enterprise | Start Repairing With Us

Selasa, Mac 07, 2017

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Anda mempunyai smartphone yang rosak? Nak repair, tapi harga terlalu mahal dan memakan masa yang lama. Ayuh berkenalan dengan Berry Nice Enterprise ni, supaya semua masalah diatas SELESAI. Hahaha sorry for the bad intro. Okay lets make it short. Kenapa aku suggest Berry Nice Enterprise ni kepada korang semua?

Semalam aku berjaya menapak di kedai mereka di Setapak. Sebelum nak direct ke kedai mereka, aku suggest buat temu janji dengan salah seorang technician mereka dahulu. Durasi masa untuk repair bergantung kepada jenis kerosakan. Macam phone adik aku punya masalah screen crack. So makan masa dalam 1 ke 2 jam. Before pergi ke Berry Nice ni, aku ada survey harga repair screen crack di satu kedai di Shah Alam. Dia minta RM280. Tapi dekat Berry Nice cuma RM180 SAHAJA!


First impression aku, kedai dorang sangat bersih, teratur dan kemas. Senang cerita sedap mata memandang. Technician dorang pon quite ramah. Dorang akan explain tentang masalah phone korang and cara nak prevent dari masalah sama berulang. Kemudahan ruang menunggu juga disediakan. Bukan tu je, WIFI PERCUMA juga disediakan supaya korang tak kebosanan sementara menunggu telefon korang siap dibaiki. Nice kan? Macam nama dorang. 


Oh ya one more thing yang aku salute dengan technician dorang. Semalam lepas phone aku dah siap dorang baiki. Tiba tiba ada satu masalah lain. Microphone yang tangkap suara kita tu tak berfungsi. Aku kena tunggu dalam 1 jam or 2 jam lagi tak ingat, Tapi aku tak kisah sebab at least dorang sedaya upaya akan cuba selesaikan masalah tu. and yes semalam jugak semua masalah tu settle. Masa nak bayar, ingat ada additional charge, rupanya TAKDE. Aku cuma perlu bayar harga tukar screen crack sahaja. Siap ada warranty 1 bulan lagi. Awesome right? Hahaha.



Selain dari repair phone, Berry Nice juga ada jual custom casing untuk iphone. Dorang jugak ada jual phone phone terpakai yang dalam kondisi yang mantap mantap lagi. Boleh usha akaun instagram dorang. So kepada korang yang ada phone bermasalah tapi taktau dekat mana tempat terbaik dengan harga berbaloi baloi untuk hantar, boleh lah korang buat temu janji dengan technician Berry Nice and datang sendiri ke kedai mereka. Trusted and CONFIRM puas hati. Nahh boleh reach dorang through :


Instagram@itsberrynice
Website : ItsBerryNice
Contact Number : 03-40313111
Wechat/Line : itsberrynice
Operation Hours : Everyday 10:00AM to 7:00PM
Location : Diamond Square, Setapak (Atas Restoran Zaza)
Whatsapp : 011 3242 2222, 011 3242 4242, 011 1777 7750, 011 4154 4444

Oh yaa. If im not mistaken. For those yang jauh tapi nak repair dengan dorang. Korang boleh post phone korang pada dorang and dorang akan post semula pada korang once dah siap. Macam wow kan. Hahaha apa pon boleh whatsapp dorang for any futher question. XD

3 ulasan

© 2017 HAFIZ ZULKAFLY ALL RIGHTS RESERVED