Hafiz Zulkafly

THE TRAVELOKA SALE-ABRATION

Khamis, Mac 16, 2017

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Sedang mencari promosi untuk bercuti? Banyak pilihan tetapi tidak tahu mana satu yang terbaik? Mencari percutian dengan harga yang berpatutan? Tunggu apa lagi, Traveloka kini sedang mempromosikan The Traveloka Sale-Abration! Sebelum tu. Apa itu Traveloka? Mengapa perlu tempah dengan Traveloka? Apakah manfaat menggunakan Traveloka? Okay banyak question mark disitu. Disini aku akan cerita serba sedikit pengenalan Traveloka.



Apa itu Traveloka?
Traveloka adalah one-stop flight booking and hotel booking platform. Tidak kira sama ada destinasi domestik mahupun antarabangsa. Dimana di Traveloka, kita boleh membuat pencarian, tempahan dan juga menguruskan percutian kita yang seterusnya dengan mudah dan cepat!


Mengapa perlu tempah dengan Traveloka?
  • Kemudahan menyeluruh yang terbaik.
  • Harga yang terbaik dan kompetitif.
  • Tiada caj tersembunyi! Apa yang anda lihat itulah apa yang anda bayar.


Manfaat menggunakan Traveloka?
  • Transaksi dalam talian yang dijamin selamat. Keselamatan dan privasi transaksi dalam talian anda dilindungi oleh teknologi RapidSSL yang sah. Terima e-tiket atau baucar hotel secara terus dalam emel anda.
  • Hasil carian yang paling meluas. Perbandingan tiket penerbangan dan hotel murah tidak pernah semudah ini. Mudah dan jimat masa!
  • Khidmat pelanggan yang mesra dan 24/7. Perlu bantuan? Hubungi Traveloka pada bila-bila masa melalui emel, telefon atau perbualan langsung.
  • Urus tempahan atas talian. Log masuk untuk mengakses e-tiket/baucar hotel pada semua peranti anda, menerima tempahan atau membuat permintaan bayaran balik dalam talian.
  • My Kad, penempahan pantas dan pembayaran selamat. Jimat masa dengan mendaftar butiran kad anda sekali sahaja untuk tempahan akan datang. Jangan risau, maklumat kad anda dilindungi sepenuhnya untuk keselamatan data.

Okay menarikkan? Jadi tak perlu lagi korang semua ragu ragu dengan Traveloka kerana Traveloka adalah satu platform yang selamat dan dipercayai! Khas daripada Traveloka untuk anda, nikmatilah tawaran penerbangan untuk pelbagai destinasi - tak lupa juga tawaran hotel yang bakal buat anda rambang mata! Jom kita tengok apa yang lebih menarik lagi dengan The Traveloka Sale-Abration




TAWARAN EKSLUSIF PENERBANGAN
Apabila korang melakukan/membuat tempahan dari 10 hingga 30 Mac 2017 korang boleh terbang ke beberapa destinasi menarik seperti Bandar Ho Chi Minh, Jakarta, Bangkok, Shanghai dan banyak lagi dari SERENDAH RM39 SAHAJA. Sabar dulu bawak bertenang sebab ada lagi! Korang juga boleh dapatkan additional diskaun sebanyak 8% (worth RM40) bila korang gunakan kod kupon DEALFLY.


TAWARAN EKSLUSIF HOTEL
Untuk penginapan pula, ada POTONGAN SEHINGGA 79% untuk hotel hotel di Kuala Lumpur, Melaka, Johor Bahru, Singapura, Jakarta, Bangkok dan banyak lagi! Nak lebih jimat? Guna kod kupon DEALSTAY untuk menikmati diskaun tambahan 15% sehingga RM50. So tempah dari 10 hingga 31 Mac 2017! Kini tak perlu lagi korang risau belanja terlalu banyak untuk penginapan!


Cara membuat pembayaran?
Jangan risau, dengan Traveloka mereka menggunakan kaedah pembayaran yang dipercayai!

  • Kad Kredit - Untuk transaksi dalam SGD, MYR, THB, VND atau USD, Traveloka menerima kad kredit Visa, MasterCard dan AMEX. Semua transaksi kad kredit melalui Traveloka dilindungi sepenuhnya oleh Lapisan Soket Selamat teknologi RapidSSL (Kumpulan Verisign). Anda akan menerima pengesahan serta-merta dan e-tiket melalui emel dalam maks. 60 minit selepas menjelaskan bayaran.
  • Perbankan Internet - Bagi transaksi dalam MYR, anda boleh membuat pembayaran yang selamat dan mudah melalui Perbankan Internet atau Perbankan Mudah Alih dengan CIMB Clicks, Maybank2u, PBE, Hong Leong Connect, RHB Now, Bank Islam, Affin Bank, Alliance Bank, AmBank, iRakyat, Bank Muamalat, OCBC Bank, Standard Chartered, dan United Overseas Bank.
  • Tunai di Kaunter - Bagi transaksi dalam MYR, anda boleh membuat pembayaran tunai yang selamat dan mudah melalui Seven Eleven.

Destinasi yang nak dituju tiada dalam senarai, jangan risau sebab pihak Traveloka telah berjanji akan menambah lebih banyak lagi destinasi destinasi percutian yang lebih menarik dengan harga serta promosi yang boleh buat korang jimat! Menarikkan? Jadi tunggu apa lagi. Cepat rancang perjalanan korang dengan penuh penjimatan sebelum promosi tamat! Boleh layari laman web rasmi Traveloka atau klik PAUTAN ini untuk akses lebih cepat!

Tiada ulasan

Catat Ulasan

© 2017 HAFIZ ZULKAFLY ALL RIGHTS RESERVED