Hafiz Zulkafly

Nak Minta Tolong Boleh?

Ahad, Julai 17, 2016

Salam and Selamat Sejahtera.





This shortsem memang the worst ever shortsem aku rasa. Even jadual kelas tak pack, tapi assignment dia mashaAllah. Semua nak rushing sampaikan nak bernafas pon kena curi curi masa // read as hiperbola. Untuk subjek entrepreneurship ni kitorang kena present Business Model Canvas. So aku dipilih untuk jadi wakil presenter dari group aku. Presentation day dia khamis ni bersamaan 21/07/2016. Jadinya aku nak minta tolong and jasa baik korang untuk like page group aku ni haa. 


Dah like, kemudian spreadkan pada orang lain. Minta mereka mereka pon like sama. Please. Nak kasi like tu kalau boleh lebih dari 200 or 300 likes. Aku harap sangat korang korang dapat tolong like. Nah kasi cikedis setiap satu untuk mereka yang sudi like. Kalau nak drop komen positive dekat page kami pon tiada masalah. Sangat dialu alukan. Harap korang dapat tolong!





2 ulasan

© 2017 HAFIZ ZULKAFLY ALL RIGHTS RESERVED