Hafiz Zulkafly

Mencari Sponsorship

Khamis, Mac 17, 2016

Assalamualaikum.

Bila dah ada rupa baru. Baru ada semangat sikit nak update blog. Hahaha. Haritu baru aku tau yang cbox aku bermasalah rupanya. Lama sangat tak buka setting cbox, so aku taktau yang ianya dah lama bermasalah sampai lah si ajan ni kata dia spam dekat cbox aku but aku tak dapat apa apa pon. Menyedihkan. 


Lagi satu. Aku baru tau yang harga domain dah naik. HAHAHA. Menyedihkan jugak. Walaupun naik tak banyak, but still rasa terbeban. Terbeban sebab baru nak renew nanti. Hewhew. 


Okay.


Sebenarnya, aku ada plan nak buat sama ada Mini Giveaway ataupun Segmen ataupun Contest. Masih dalam pertimbangan. Nak buat sorang rasanya macam tak meriah. Ingat nak cari partner yang boleh sponsor dari segi hadiah. So disini saya mengalu alukan kepada sesiapa saja yang rasa rasa nak sponsor hadiah untuk upcoming event ni boleh lah hantar maklumat berikut ;

URL Blog :
Hadiah yang ingin disponsor:
Kuantiti hadiah:
Syarat yang dikenakan:
Nama:

Ke : hafizzulkafly@gmail.com


Kalau takde orang sponsor macam mana? Kalau takde jawapan dia aku kena buat segmen tak berhadiah lah jawabnya. Hahaha. Takpe, cuba dulu. Belum cuba belum tahu. Tapi dalam masa yang sama aku kena fikir. Mini GA atau Segmen atau Contest? 


Tiada ulasan

Catat Ulasan

© 2017 HAFIZ ZULKAFLY ALL RIGHTS RESERVED