Hafiz Zulkafly

Back To Basic

Isnin, September 07, 2015


Assalamualaikum.

Ambil kesempatan dengan berbekalkan internet super "laju" untuk edit blog sekejap. A usual aku memang susuah nak stick dengan satu design tu lama lama. So i've changed my blog back to the very basic design. Memandangkan aku pon sangat jarang update blog. 




Minta maaf kalau tak balas mereka mereka yang tinggalkan jejak dekat cbox. In Sha Allah kalau ada masa and internet okay, akan ku redah semua link blog dekat cbox tu.


Final year. Yes sekarang dah masuk final year. Rasa macam tak caya je dah jadi final year student. So aku assume mungkin a little bit busy memandangkan sem ni ada academic project which is Seminar to be exact. Haih. Nevermind. Aku rancang nak bagi kupon diskaun shopping wideshawl untuk 10 orang pegunjung blog bertuah. Ada yang nak tak? In Shaa Allah, ada kelapangan masa aku update entry tu. 


Kbai.

3 ulasan

© 2017 HAFIZ ZULKAFLY ALL RIGHTS RESERVED