Hafiz Zulkafly

Someone Please

Isnin, Jun 23, 2014

assalamualaikum.

hari demi hari , bosan . sesungguhnya . shortsem ni , sangat membosankan . satu hari , satu kelas . kalau kelas batal, maknanya cuti lah hari tersebut . duduk bilik , mati akal taktau nak buat apa and patut buat apa . sekian .


CPUV (Cost-per-unique-visit) Champaign.

disebabkan terlalu lama dah tak buka page nuffnang . so harini buka sesaja nak pantau tabung online tu . and suddenly terkejut sebab ada earning dari CPUV . sebab kebiasaannya aku dapat earning dari CPC (Cost-per-click) . itu paling mudah nak earning dekat nuffnang . tapi bila buka tadi . and tengok ade earning dari CPUV , terkejut . sebab kenapa sekarang ? kenapa sebelum ni tak pernah ada earning dari situ . pelik .






persoalannya disini yang buat aku tertanya tanya , apa beza kedua kedua tu ? and kenapa sekarang baru ada earning dekat CPUV ni ? mohon blogger blogger otai yang lebih arif pasal nuffnang ni share jawapan dengan saya ;; saya budak baru belajar , cashout nuffnang pon belum pernah , forever noobies ;; jasa baik anda anda yang sudi share pasal benda ni dengan saya sangat and ter-amat lah saya hargai


adios

4 ulasan

  1. CPUV ini advertiser yang pilih mana-mana blog yang dia rasa sesuai untuk iklan produk2 dia. CPUV ini lebih untung daripada CPC sebab CPUV ini dibayar berdasarkan jumlah pengunjung unik ke blog kita. Semakin tinggi pengunjung unik datang ketika iklan(CPUV) itu disiarkan, jadi semakin tinggilah earning yang kita dapat. CPC ini bila orang klik iklan kita je baru dapat earning. Kalau CPUV, kita dapat dua-dua..time orang lihat iklan dan juga klik. Rezeki tu..banyak tu dapat CPUV. Mudah nak naik earning. Boleh cash out awal. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ohh macam tu ke? terima kasihh! sekarang baru paham :D
      terima kasih banyak banyak yee. jawapan sangat lengkap. hehe

      Padam

© 2017 HAFIZ ZULKAFLY ALL RIGHTS RESERVED